Meriveannesi GirlandBoy_Mom canım gizli sancı diye bişey varmı ben hissetmiyorum mesela dün nst de çıkan sancıyı hissetmedim ve şuan evdeyım sancım yok ama içten varmıdır ve ben hissetmiyor olabilir miyim
GirlandBoy_Mom Meriveannesi ben hissediyorum hep sancımı kuzum hissetmediğimiz de olabilirmiş tabikide
Eslem2112 GirlandBoy_Mom hafif sancıların var cnm ama korkma iğne vurması lzım keşke deseydin korkuyorum falan ciğer geliştirici falan vururdu belki ama tabi o daha iyi bilir
GirlandBoy_Mom Meriveannesi haftaya gittiğimde belli olacak canım da işte riski de atmak istemiyorum seninki kaç kilo
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Ben hiç nst girmedim ama bu ara yoruluyorum mecburiyetten korkuyorum canım 😪 haftamız erken
GirlandBoy_Mom Meriveannesi doktor bana 38 de gelir büyük ihtimalle dedi daha uzatacağını sanmıyorum dedi
GirlandBoy_Mom Mavili1480 1 ayımız var daha kuzum yani doktor öyle dedi temmuz başı gibi gelir büyük ihtimalle dedi şuan normal ama bakalım
Meriveannesi GirlandBoy_Mom yaa ciddi misin e peki sancın çıkmış az da olsa normal dimi canım benimki makat geliş 🥲
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet canım bakalım ne diyecek randevusuz geldiğim için aradan alacak beni
Meriveannesi GirlandBoy_Mom ayy canım sevindim diyeceğim haftalar erken 🥲zamanında gelsinler sağ salim
GirlandBoy_Mom Deleted33000 gördü canım haftaya tekrar nst istedi ama haftaya çarşamba da uçağım var memlekete gidicem riske girdi şimdi işte