Kbr-cnbrc 30+6’yız 🥹 tekmeleri güçlü olduğu için az sakin kalınca neden tekmelemiyor endişesine girdiğimiz haftalarmış ☺️ kıyafetleri bugün yıkandı ütülenecek ve yavaş yavaş hastane çantası hazırlamaya başlayacağız inşallah 💓 32. Hafta kontrolüne giderken çantamın hazır olmasını umuyorum ki bir sorun olursa hazırlıklı olalım artık 🫢 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşallah, doktorla hiç bir şey konuşmadık muhtemelen de doğurana kadar konuşmayacağız gibi duruyor 😂 o konuyu açmadıkça ben de sormuyorum çünkü 😬 akış bize ne getirecek göreceğiz 😅