Bizde 30+6′ dayiz. Bendede rahim agzi kisaligi var, doktorum bundan sonra hep yatmalisin dedi. Iki haftadir evde hapis hayati yasiyorum. En az 34.haftaya kadar cocuk kalmaliymis. Cok korkuyorum kizlar. Ilk hamileligim. Hem normal dogum hemde sezeryandan cok korkuyorum, kizima bisey olur diye cok korkuyorum. Ben dogru dürüst alttan muayne bile olamiyorum, normal dogumu nasil yapim?
Yani bu hamilelikde ruh saglim yerle bir oldu. Evde hic bir is yapamadigim icin, ne kiyafetleri dogru dürüst hazir nede eksikleri tamamlandi.