Mor-kelebek ilk gebeliğimde cinsiyeti hemen söylemedim ben kızdı cinsiyet eşimin memlekete gittik karnım çok küçüktü benim 5.aya göre yoktu resmen önde küçük bir top duruyordu ve kilo almamıştım yüzümde güzeldi diye herkes kiz olsa çirkin olursun karnın geniş olur seninki kesin oğlan bir kişi bile kız demedi ama koza hamileydim ve yemediğim kadar tatlı yedim kızımda bakalım şimdi çok ortaya karışığız aşırı kilo aldım karnım fırladı gitti şimdiden cinsiyet belli değil henüz 😅