Mor-kelebek evet öyle kesinlikle ama işte hayatında bi kere olan bişe bir de devlette öncelik normal doğuma veriliyor burada okumuştum stajyer hemşireler kadının karnının bastırmış bebek çıksın diye sonra acilen sezeryana alınmış birde bi kişi daha yazmıştı normal doğumda kesi atılmış kadına ve 1 ay boyunca üstüne oturmayacaksın demişler ne kadar saçma işler yap işte millet ne istiyorsa bakalım bizde 25 diyoruz ama temmuz zammından sonra ne olur bilemiyorum 🤷🏼♀️