ikra17 yani iyiymis yine bizim burasıda 35 dedi özel içinde oda süsleme ve fotoğraf cekimi varmış. Bir yandan cazip geliyor bir yandan ona vereceğim parayı çocuğuma harcarm köşede dursun diyorum.bu olaylardan devlete yöneliyorum ama dediğin gibi gerçekten odalar pis. Eşi zaten refakatçi almıyorlar. Odalar iki kişi olduğu için ziyaretçi olarakta bayan giriyormuş bilmiyorum bende kararszm. Ama bir yandan da bir gün zaten yatarım diyorum gelen evde görür. Öncelik iyi bir hastane iyi bir doktor olsun yeter ki