ikra17 Benimde kız hissediyorum dediğime bakma🥹 Sürekli doğumu düşünüyorum, doğumdan sonra oğlumla arasındaki bağı düşünüyorum. Mutlu olup, duygulanıyorum🥹 Kız evladım olmadığı için o güzel hissi bilmiyorum. Amaann sağlıkla kucaklayalım da evlat evlattır🩵