Sevdece crazyymom ilgi istiyordur, üstünde pek düşünmem surekli kahve paylaşanlar kadar anlamsız benim için
crazyymom Sevdece ay kahve storyside 2. Sırada 🤦♀️ arada paylaşanlara lafım yokta hergun içtiği kahveyi paylasani engelliyorum sırf aynı fincanı paylaşamamak için fincan takımı alan biliyorum ben sjsjsj
brnaksyince crazyymom komik birde. Çocuk ağlıyor feryat figan, anne görüntü almaya çalışıyor 😀😀 ben psikolojik problemli görüyorum bu tarz insanları. Mutlu anını paylaşanı anlarım ama çocuğunun o anını paylaşıp birde şarkılı story atıyorlar emekte veriyorlar 🤣🤣
crazyymom Dadas bırakmanız iyi olmuş insan yakın çevresinin sacmaliklarina hiç tahammül edemiyor sjsjjssj
crazyymom edabolukbasi3- sorsam kesin aramız bozulur yani bozulmasına üzülmem ama hepsi akraba story için niye zorbaladin diye tepki alırım aileden 🤣🤣
[silindi] crazyymom Ben bunu yapan insanların günlük hayatında yeterli doz ilgi almadığı için yaptığını düşünüyorum ve saçma buluyorum. 👌🏼👌🏼
Kitapkolik660_ crazyymom sürekli öyle hergün içtiği yediği şeyi atan biri bana görgüsüz gibi geliyor kahve içtim çek at şunu yedim ay çek at
AnayimBenAna_ crazyymom aklıma şey geldi sen bunu söyleyince 😂 bir bayram eşimin teyzesine gidicektik evdelermi acaba diye konuşuyoruz görümcem kalktı şey dedi. Teyzem serumlu kol fotoğrafı atmış galiba hastanedeler 😂😂 sonra aradık kızı rahatsızlanmış.
Ayildiz crazyymom ya ben teyzemi (65 yaş üstü) rahatsızlandı gece hastaneye götürdüm acile bana diyo ki resmimi çek at 🤦🏻♀️ nereye atacaksam benim arkadaşlarım seni görse ne olacak görmese ne olacak neyse gönlü olsun diye çektim bi iki resim kocasına atmıştım 😂
Dadas Hani Erzurumlu Teyo emmi diyor ya faceyi ben çıkardım bokunu da bunlar 😂😂😂🤭 herşeyi abartı haline getirdi insan oğlu maalesef ki.. gülüyoruz ama acınası haldeyiz bence… 🤷
AnayimBenAna_ crazyymom niye baktınız diye sorarsanda her şeyi paylaşan bir kadın her gün kahve storysi atar, bir yerden bulur fotoğrafı, ellerne sağlık kızım diye paylaşır 😂
Ayseguls_baby crazyymom ben onların gerçekten ciddi hasta olduğunu bile düşünmüyorum 😀 kaç kere acillik oldum canımın derdine düşmüşüm telefonu mu düşünücem bir de 😂 eşimle gittik hep telefonumu evde unutuyordum 🤷🏻♀️
Dadas crazyymom ama bak manzara resimleri atanları seviyorum valla 😅 hele deniz kenarıysa tadından yenmez 😅. Ben dağda yaşadığım için jsjsjsjs denize hasretim 😅
Ayseguls_baby crazyymom ben genel olarak kocamla çıkınca telefonu almıyorum yanıma. Sosyal medya kullanmıyorum ondan sanırım 😀😀