Evet kızlar biraz dedikodu yapalım rahatlayalım 😄
Az önce instagramda birinin storysine denk geldim ve çoğunlukla denk geldiğim ve tuhaf bulduğum storydir kendisi 😀
Serum, hastane storysi😁
Ya bi banami tuhaf geliyor yoksa sizde yapanlardanmisiniz bunu?
Hasta oluyorlar acile gidip serum takip hemen kolunun fotoğrafını çekip inst, wp artık elinde hangi uygulamalar varsa hepsine tek tek atıyorlar.
Yani neden mesela? İlginç değil mi? Yoksa size görede normal mi?
Ben bunu yapan insanların günlük hayatında yeterli doz ilgi almadığı için yaptığını düşünüyorum ve saçma buluyorum.
Noldu yani yediğin parol antibiyotik niye bu kadar duyurma isteği var içinde 😀😀
Linclemeyin hee 🤣
Hep sormak istediğim biseydi güzelce aydınlatın beni lütfen sksksjsj