Kitapkolik660_ aşırı hareketli değil bence yaa. Genelde uyumlu sakin bi çocuk. Olması gerektiği kadar hareketli diyeyim. Yapma etmeden anlar tehlikeyi sezer kendini kollar falan. Bi de ben onu çok yoruyorum ondan da olabilir. Okula gidiyor geliyor parkta saatlerce oynuyor dönüyor sitenin bahçesinde yine saatlerce bisiklete biniyor eve çıkıyoruz ödev yapıyor uyuma saati geliyor bayılıyor 😀onun da etkisi olabilir