Mineee5656 Kızlar ilk oğlumun ismi yiğit ikinci oğluma isim arıyoruz ama isimleri uyumlu olsun istiyoruz bulamıyoruz fikrinizi Alabilir miyiz.
Parinas Mineee5656 benimde ilk oğlum yiğit 2nciye kerem koyacağım inşallah. Uyum benim için önemli değil ama olsaydı yağız düşünebilirdim. Yiğitle yağız uyumlu geliyor
Mineee5656 Parinas bende yağız düşünüyorum ama eşim yağız kerem olsun diyor çünkü ilk oğlumun ismi yiğit karan uyumlu olsun diyor ama yağız Kerem sizde uyumlu oluyor mu bilemedim ben
keyfimin-kahyasi-misin Parinas 🤣🤣🤣bende oğluma bu iki isim arasinda kaldım İnanirmisin djdj Ahmet babamın adı ona ikisini yakistirdim yiğit seçtim rüyamda gördüm daha doğrusu yağız da güzel geliyidu
Kitapkolik660_ Parinas yiğit isimleri çok hareketlı enerjik olur derler doğru mu acaba bende yiğit ali düşünüyorum da
Mineee5656 user2524 oğlumun ismi Ztn yiğit karan ikinci oğluma isim arıyoruz yiğit olmaz ikincisine de 😂
Dnzz2 Benim bı teyzem vardı Allah rahmet eylesin depremde vefat etti Onun 4 çocuğu vardı hepsinin baş harfi M idi😅 Mina Melisa Mahmut Can Melih diye 😅 sende y ile başlayan bir isim mi arıyorsun yoksa farklı isim de olabilir mi
Mineee5656 Dnzz2 ayy başınız saolsun benim eşimin ailesinden de 10 kişi vefat etti deprem de halası dayısı eşi çocukları bide babasını kaybetti
Mineee5656 Btl_akkurr güzel ismiyle büyüsün bizim de yiğit karan ama ben ikinci oğluma isim arıyorum canım
keyfimin-kahyasi-misin Mineee5656 bide şey dicem yiğit isimli ya Bebeğiniz nasıl bir çocuk bebek Karakteri huyu falan
Kitapkolik660_ Mineee5656 Yusuf bera güzel olabilir eşim ali diye tutturmasaydı seçenekler arasındaydı 🤷♀️
user2524 Mineee5656 anladım zaten yiğit ve efe uyumlu anlamında dedim. Çağırırkende ikisini kafiyeli ve anlamları da benzer ☺️☺️
Btl_akkurr Mineee5656 tamam ben ikinci için zatten öneri sundum Asaf diye bu arada teşekkür ederim Allah razı olsun güzel dilekleriniz için
Parinas keyfimin-kahyasi-misin bence güzel bi isim bende keremle yağız arasında kaldım. Ama çevremdeki keremlerin hep uslu olduğunu farkedince aklım ona kaydı 😀benim üçüncü olacak bi de arada bi kızım daha var. Uslu çocuğa ihtiyacım var 😀
Parinas keyfimin-kahyasi-misin yiğitler için hep yaramaz derler ama ben çok rahat büyüttüm oğlumu. Ama burcunun da etkisi olabilir terazi burcu. 7 yaşında olacak çenesi düşük olması dışında beni yoran bişeyi olmadı aklı başında empati yapabilen mantıklı davranan bi çocuktu hep. Bebekken bile ne inadı vardı ne değişik huyları. Yemesi içmesi uykusu herşeyi çok iyiydi
Mineee5656 keyfimin-kahyasi-misin maşallah zeki oluyorlar sempatik merhametli yiğit isminin özelliklerini de taşıyor ama yerinde durmuyor 😂