Abartmayın ya evet zor ama 2+1 var 2+1 var … benim ev mutfak açık oturma odamla birleşik kocaman bir salon bile değil. Ayriyeten kcüük bir odam ve yatakodam var . Küçük odada yemek masası koyduk anca. Bebeğe de oda yapmayacağım zaten ilk 2 yıl çokta gerekli değil. Biri yazmışta 4+1 e sıgmamıs ah canım ya yazık