duyguu11 bende 3+1 den taşındım 2+1 e misafir odam ayrı salonum ayrıydı sizin gibi salonu çıkarıp misafir odama geçtim salonu da çocuk odası yaptım dolap baza felan koyunca çoğu eşyamı topladı çekasım ütü masam halı yıkamam felan yatak odasında kapının arkasına koydum anca öyle toparladım yani canım çocuk eşyası oyuncağı derken oda şart oldu