Tugce-Kbd 2Princess1Mom banada herkes bu sene erkek senesi dedi genel bir erkek yoğunluğu vardı ama herkes kız bekliyormuş benim bebişte erkek ☺️
Esma006 Kkardelenn1 33+5 olduk çantamı bayramdan gelince hazirlicam ogluşum olucak inşallah tam tarih belli değil ma sezeryan bazı sebeplerden dolayı 17 Haziran ilk nts gireceğim ❤️
Kkardelenn1 Esma006 yaa ne kalmış ki şurada sanki nst için çok mu ileri haftalar sezeryan olacağı için mi böyle genelde 32 de başlıyorlar diye görüyorum
3_bebelianne Kkardelenn1 Yarın 33hafta oluyoruz çantamız hazır temmuz 21tahmini doğum tarihi henüz tarih kararlaştırmadık İkinci kızım olacak üçüncü bebeğim😂😊 bayram sonrası kontrolümüz var
Kkardelenn1 3_bebelianne maşallahh 🌸kız senesi zaten resmen bizizmde hemen bayramdan sonraki gün kontrol ama elimde olsa her hafta giderim 😂33+0 da gitmiş olacagım
Esma006 Kkardelenn1 valla bende normalde öyle duyumlar alıyorum 34 de vs gireni duydum da doktora gidene kadar 36 oluyorum gittigmde sancı cikarsa ztn direk mi alırlar yoksa bir hafta sonrasını bilemem gittigmde net belli olur herşey 🥹
Kkardelenn1 Ceren1996 ben hergun her saat her anı düşünüyorum bir bebeğim olacak benim olacak nasıl olacak paylaşabilecek miyim 😂neler neler daha doğursaydık hayırlısıyla
Kkardelenn1 Esma006 sezeryan olduğu için bildiğim kadarıyla sancı durduruxu yapıyorlar en azından 37. Haftayı beklemesini istiyorlar ama çıkmaz inşallah canım iyi düşün iyi olsun
Kkardelenn1 Ceren1996 ayyy bende bende şimdiden kuruyorum kafamda 🥹bizim ilk bebeğimiz doğmak üzereyken öldüğü için çok ayrı hassasız sanırım inşallah çevremizde bizi anlayışla karşılar ve bunun için gereksiz üzmezler beni
tiramisu10 Kkardelenn1 evet öyle gerçekten de çünkü bu hafta ağırlaştım baya çok zorlanırdım ne kadar erken o kadar iyi 💃💃
Kkardelenn1 tiramisu10 her şey ateş pahası bu ay en geç temmuz da zamlar kapıda alıp koymak her anlamda mantıklı sanırım
Ceren1996 Kkardelenn1 anlayışla karsilamalari gerekir zaten. Üzmeyin kendinizi anlayışla karşılamazlarsa siz yine tavrinizi koyun bırakın onlar üzülsün
tiramisu10 Kkardelenn1 kesinlikle geçen ay beşiği indirimle 4800 e aldık dün bir baktım 6bin küsür yuh dedim her şeyi erken almak mantıklı ama bizim kayıplarımız olduğu için son aylara bıraktık. Ama en güzeli erkenden almak