Kkardelenn1 33+1 tahmini doğum 19 temmuz, ama sezaryen olacağım için Temmuz’un başında doğum olacak. Biten birşeyim yok yeni yeni yavaşça yapıyorum. İkinci kızımı bekliyorum ondan biraz rahat davrandım. 2 hafta önce ilk nstye girdim. Yarında görüş günümüz. Çokça heyecan, çokça korku doluyum. Sağ salim kavuşalım inşallah bebeklerimize. 🥰🤲