Kkardelenn1 doğum da Elazığ’da memleketimde olacağım 😍 burdaki doktorum bir sıkıntı çıkmazsa 39. Haftayi öneriyorum dedi yani 15 temmuza denk geliyor 38.haftada 8 temmuz a denk geliyor… Salı günü 33 haftalık olacaz 10 haziranda randevum var son kontrolüm,diğer kontrollerim elazığa olacak..27 Mayıs’ta muane oldum nst normal çıktı…