Kkardelenn1 İyi akşamlar kızlar🌸kimler kaç haftalık oldu, nst ler başladı mı ,tahmini doğum tarihleriniz nedir , çantanız hazır mııııı , cinsiyetler neler ayyyy haziran bitti mi sıra bizde çok az kaldı
Ceren1996 Kkardelenn1 35+1 haftaligim uygulamada 6 temmuz gözüküyor doğum. İlk gebelik her şeyi hazırladım prensesim geliyor 🌸🤗
Ayseyldz07 Kkardelenn1 32+4 canım kızımız geliyor biraz korku biraz heyecan herseyi hazır bekliyoruz hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🌸🤰🏻
tiramisu10 Kkardelenn1 33+1 bende bugün itibariyle çantamı eksiklerimi hazırladım sağlıkla kolaylıkla vaktinde gelsin bütün bebişler 😍 ilk doğum olacağı için heyecan stres hat safhada tabiki
Zehraax Kkardelenn1 Bizde bugün 34+2ydikk kızımızı bekliyoruzz. Yarın randevum var herhalde ilk nst gireceğim bende tam bilemiyorum. Planlı sezeryan olduğu için doktorum 39. Haftada alacak 3 4 temmuz civarı bakalımm bizim kız daha erken gelmek istemezse plan o şekildee. Çantam hazır değil ama haftaya hazırlamayı düşünüyorummm Kkardelenn1
Kkardelenn1 Ceren1996 maşallah bitmiş senin de bende 31+5 kızımı bekliyorum 37 de doğum olacak çok yakın veya aynı tarihlerde doğum yapabiliriz seninle 🌸
Damla_g28 Ceren1996 kız benimde 7 temmuz gözüküyor hahaha bı gün var aramızda bakalım önce kim doğuracak 😂😂😂
Emlll Ceren1996 yaaa benimde 5 Temmuz gözüküyor 35+2 😂🌸 benimde oğlum geliyor 🩵 sabırsızlıkla bekliyoruz 🌸
Sydaaslan Temmuz sonu görünüyo 32 haftadayım henüz bısey yapmadım herşeye Temmuz’u beklıyorım temızlık alısverıs vs ☺
Kkardelenn1 Sydaaslan maşallah 30 lar hızlı geçiyor ağırlaşıyoruz imkanın varsa şimdiden başka tavsiyemdir bitmiyor çünkü 😃
07-humeyra Sydaaslan som adet tarihiniz nedir ayniyiz ama benim 12 temmuz gozukuyor ultrasona gore bir hafta geride
Kkardelenn1 Ayseyldz07 aminnn inşallah 🌸bizimde kızımız olcak inşallah 31+5 iz her şeyimiz hazır bekliyor ☺️
Kkardelenn1 tiramisu10 hazır olması en iyisi ne zaman gelecekleri belli olmuyor sağlıkla gelsinler inşallah ☺️bizde 29 da ağrı olunca korkudan hazırlayıp koyduk kenara 31+5 iz
Ceren1996 Kkardelenn1 ya ne güzel 🤗sizin ilk gebelik değil sanırım. Sezeryan olduğu için mi gün verildi.
Kkardelenn1 Ceren1996 evet ilk değil 3. Ama ikisi de yaşamıyor maalesef ilk bebeğimizi 37. Haftada kalp durması ile kaybettik o yüzden bu gebelikte 37 den sonrası riskli görünüyor ölü bebeğimi normal doğurdum bunu da normal doğurursun diyor doktorum ama kızımuz makat gelişti en son sağlıkla gelsin de hiç önemli değil ☺️
Canan1991 34+4 haftalık olduk 33 haftada nst yaptılar Çarşamba bir daha gidicem ,15 günde bire düştü kontrollerimiz uygulamaya göre 9 temmuz bakalım bizim kız ne zaman gelecek çantamız hediyelikler kapı süsü hazır sadece beşiğini kurmak kaldı onu da bayram sonrası kurucaz inşallah
Kkardelenn1 Canan1991 bizde 31+5 deyiz kızımla ama en geç 10 Temmuz dedi doktorum riskli olunca 37 de doğum planlayacağız inşallah kontrollerimiz hep 3 haftada bir idi 2 haftaya düşmüştü bayramdan sonra da haftada bir gideceğim sanırım
tiramisu10 Kkardelenn1 evet öyle gerçekten de çünkü bu hafta ağırlaştım baya çok zorlanırdım ne kadar erken o kadar iyi 💃💃
Lagaliballah Kkardelenn1 ayniymisiz sizinle birdahaki kontrolde sezeryan gün alacam 2 ci kizim olacak nasipse
Kkardelenn1 Zehraax maşallah son haftalar gelmiş bile bence de çok bekletmeden hemen bayram sonrası hazır olsun kız bebeleri aceleci olabiliyor diyorlar 😄
Merve__26 @Kkardelenn1 uygulamaya göre doğum 6 temmuzda görünüyor. Henüz çantam hazır değil bebeğin değil ama benim eksiklerim var 🥺🤦♀️ nst sancı çıkmadı ama çok ağırlaştım çok çabuk yoruluyorum
Kkardelenn1 Merve__26 30 lar birden ağırlık çökerek geliyor gerçekten son haftalar çok zor her anlamda ben bir an önce sağlıkla kucağıma almak istiyorum sende çok önemlisin ortalama 1 ay kalmış zaten bayramdan sonra çok bekletmeden hazırlamalısın gittiköce daha zor olur 🌸