melikeyimmmmm haklısınız bir sorun olmadığı sürece bakıp geçiyor bazen bilgileri söylemiyor sormadığımız sürece. Şuan otogarın ordakine mi gidiyorsunuz memnun musunuz ? bende dogum konusunda çok aşırı kararsızım hangi hastanede devam etmeliyim hiç bilmiyorum kime sorsam önder beyin sezeryan yanlısı olduğunu söylüyor. Bende bir aksilik olmadığı sürece inşallah normal doğum istiyorum ama devlet Hastanesi’ne de güvenemiyorum bu konuda gerek hijyen açısından gerek ebelerin ilgisi felan nasıldır çok tereddütteyim