melikeyimmmmm Biz normalde özele gidiyorduk.Devlet hastanesi Mehmet beyin özelden farkı yok artık sadece ona kontrole gidiyorum sormadan tüm merakınızı gideriyor gayet güler yüzlü ve ilgili gidecekseniz mutlaka mehmet beyi deneyin.Ben 34. Haftada NST ye girdim çalışanlar da gayet tatlı ve güler yüzlü insanlardı hastane de temiz boş yere üniversitede sürünmenizi tavsiye etmem ❤️