melikeyimmmmm onu bilmiyorum benim randevumu Bülent Demire vermişlerdi hiç memnun kalmadım. Değil ultrason kağıdı vermek ekrandan bile göstermedi. Zaten içeriye 4 5 hasta birden alıyorlar arkada muayene yerine tek giriyosunuz 10 dk bile sürmedi belki. Ben dedim hocam bana göstermeyecek misiniz ekranı diye beni azarladı üstelik yok abla ne göstermesi dışarda bekleyen hastaları görmüyor musun diyerek. Kendi kendine baktı sisteme birşeyler girdi anlatmadı bile en sonda sağlıklı herşey normal çıkabilirsin dedi okadar. İgrencti diyebilirim. Zaten o hastaneyi sevmiyordum Allah muhtaç etmesin bundan sonrada hiç gitmem