Bulunduğum yerdeki hastanede çekildim rhim filmi. O kadar canım acıdı ki anlatamam. Film de bir şeye benzemiyor gören tüm doktorlar bu nasıl bir film çekme diye sordu. Brüksel tüp bebek Merkezine gittim. Beni ECHOMAR GÖRÜNTÜLEME Merkezi ne yönlendirdiler. Sıfır acı, bir gram kanama bile olmadı. Agrisizdi. Görüntüler kadar net ki. Eski filmimi de doktora götürdüm. Echomar da çekilen de. Eğer hsg filmi düşünüyorsanız lütfen fiyat alıp orasi ile görüşün. Benim canım çok kıymetlidir. Buna rağmen çok kolay ve kısa sürdü.