kalorisizpatates Eco111 direkt yapılması gereken testler arasında söyledi canım rahim filmi çekildim iki ay sonra kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim😊 inşallah darısı isteyen herkese olsun💝
Ayseguls_baby Eco111 hormon testlerim temizdi, eşimin spermlerinde sıkıntı yoktu rahim filmi istenmişti
Sena1359 Eco111 bende daha yeni çekildim 3,4 gün oluyor. İnfertilite bölümü ilk onu çekilmemi istedi. Sonraki süreçlere bakacağız inşallah
Eco111 kalorisizpatates kalorisizpatates darısı bana inşallah kuzum bende de 1 yıl oldu hormonlarım düzenli spermde sıkıntı yok film istedi merak etmiştim inşallah darısı bize. İlk ay korundunuz mu peki kuzum
kalorisizpatates Eco111 ay olarak değil ama adetten sonra olduğu için sıkıntı yaşamamak için bir hafta kadar korunmak öneriliyor
kalorisizpatates Eco111 bizim de aynıydı hiç bir sorun yoktu hatta rahim filmini de devlet hastanesinde çektirmiştim o kadar üstüne durmamıştım😊
Ayseguls_baby Eco111 hayır korunmadım ben anestezi almamıştım çekildiğim merkez de korunmana gerek yok demişti
Eco111 mrp2023 açıkcası bi şehir hastanesinde prof vardı ona hormon sonuçlarımı göstereyim dedim gittim 1 yıl oldu diyince asistanı hemen rahim filmine yönlendirdi
ghostty Eco111 doktorum tüplerim kapalı mı değil mi onu görmek için istemişti zamanında. Ama tüp bebek yaptırılacağında direkt istenen işlemler arasında var.
Meridaily Eco111 3 ay iğnesiz yumurta takibi yapıldı, 2 kez çatlatma iğnesi yaptık, tüm hormonlar normaldi, eşimde sperm sıkıntısı yoktu, en son rahim filmi çekildim birkaç gün önce.
adaytomomy Ya kızlar filmi devlettemi çektirdiniz yoksa özelde mi? Devlette çektiren ne kadar sıra bekliyorsunuz? Özelde fiyatlar nasıl?