Nasia kesinlikle aynı fikirdeyim benim acı eşiğim çok düşüktür tıkalı olduğu için biraz uğraştırıyor ve bir basınçla veriliyor sonuçta iyiki anestezili yaptırmışım özel bi merkezde yaptırdım doktorumda çok iyiydi zaten kendisi çok bilinen bir tüp bebek merkezinde başarılı bir doktordu fiyat olarakta makuldü galiba mesele işinin ehli birine denk gelmek