Yetgineslihan yaaaa kıyamammm 😢 Rabbim gönlünüze göre versin inşallahhh bende rüyamda hep ultrasonda pipi görüyordum en başından erkek hissediyorduk zaten biz eşimle ve bunu bile bile babamın adını koymıycam diyip annesi aklına girince o da artık söylemeye başlamıştı ben çok direndim çok ağladım çünkü bana yapılanların düşmanıma yapılmasını bile istemem. Bu benim ikinci gebeliğim ilki kürtajla sonuçlandı mol gebelik çıktı sonucu 1 yıl bebek için beklememiz lazımdı neyse bekledik bekledik son 4-5 ay kala ben geciktim hamileyim sandık doktora gittiğimizde son 1 ay kalsa bile ilişki için bekleyeceksiniz eğer aksi olursa rahim alınmasına kadar gider dedi bunun üzerine eşim de gideyim de babamgille konuşayım bizden şuan için çocuk beklemesinler anlatayım dedi neyse gitti bu ben evde bekliyorum adam bi geldi nasıl sinirli ağlıyor sinirden anlatmadı bana ne olduğunu sonra evimize hiç gelmemiş ailesi sırf benimle kavga etmek için geldi işte senin çocuğun olmuyor ben en başından söyledim onun çocuğu olmaz kiloluyum ya sanki kendisi slim fit neyse eşime benim yanımda dedi ki “senin çocuğun olmak zorunda” sanki padişah sadrazam da soyu yürüyecek bu olayların üstüne eşim diretti işte canım bende her seferinde ağladım ağladım en son da şey demiştim biz hep dizilerde filmlerde görüyoruz ama gerçekte olanda var ya doğum yaptıktan sonra ben ölürsem istediğim şey olmadan diğer tarafa gidicem demiştim belki o etkili olmuştur çünkü öyle diyince de eşim duygulandı ağladı biraz bir de geçenlerde yine isim konusu olduğunda çağan cem olsun dedi neyse bişe demiyorum dedim arkamı dönüp yattım söylesene falan dedi zaten ne zaman benim istediğim şey oldu ki dedim ertesi gün isme tamam dedi bence sende böyle yap hem annenin istemediği isim bebeğe konulursa şifa olmazmış de isim ağır gelirmiş de inşallah eşin ikna olur canım bunu bütün kalbimle diliyorum senin için seni çokta iyi anlıyorum günlerce döktüğüm gözyaşını bi ben bi Allah bilir valla Rabbim gönlünden geçen herşeyi sana nasip etsin bitanem 🌸🙏🏻