ikra17 Benim eşimde babasının adını koymayı çok istiyor. Hatta bende post açmıştım, nasıl vazgeçirebilirim diye. İlk oğlumda da babasının adını koycak oldu ama babası istemiyorum, koyarsan eve almam deyince koymadı. Bu seferki hamileliğimi öğrendiğinden beri bu kesin babamın adı olucak diyordu. Ben sürekli asla, koyarsan şikayetçi olurum, değiştiririm falan diye gözünü korkuttum ve isim konusu yüzünden de olsa hep kızım olsun istedim. Geçen hafta hastane kontrolüme eşimle beraber gittik. Devlete eşleri almıyorlar ve eşimde cinsiyetini öğrenicez diye yangından geldi, kirli kıyafetleriyle. Doktordan rica ettik ve kabul etti. Doktor cinsiyetine erkek dedi eşim inanmadı, pipisini falan gösterdi. Hastaneden çıktık. Eşim başladı babamın adı olucak diye, bende ağladım😢 Bu yüzden erkek olsun istemiyordum dedim. Salak salak konuşma çocuğumun başına bişey gelcek, sen koy ismini dedi ve o da babasının adından vazgeçti. Şuan beraber isim seçmeye başladıııkk🥲 Zafer biziimm🥳