Bide ilk oğlum 3.aya kadar emzik tutmadı, 3 aylıkken sürekli ağlıyor. Emdiriyorum susmuyor, sallıyorum, gezdiriyorum susmuyor. Hiç mama vermemiştim biberonla mama verdim yine susmuyor. Emzik deniyim dedim Allah cezanı emziği aldı uyudu😅 6 aylıkken kendiliğinden bıraktı 🤦♀️ Bu seferkine alıştırayım mı, bilemedim 🤷♀️