Kuppraa mor_menekse1 hala bekliyorum ya hastaneden mesaj geldi aslında laboratuvar sonuçlarınız çıkmıştır diye ama e nabıza bakıyorum düşmemiş 🥲
Kuppraa aycan88 yok canım ya çıkmadı henüz hastaneden mesaj geldi aslında laboratuvar sonuçlarınız çıkmıştır diye ama e nabıza bakıyorum yok bişey 🥲 inşallah çıkar en kısa zamanda meraktan çatladım 🙄😬
Ege_annesi Kuppraa canım hastanenin kendi sitesine girip oradan laboratuvar sonuçlarına bakabilirsin inşallah hakkında hayırlısı olur bize de dua et inşallah bizim de olur inşallah senin de vardır🥹
Kuppraa Ege_annesi ayy bana çok güzel fikir verdiniz çok teşekkür ederimm🥰🥰💕 Allah Razi olsun baktım sonunda 46. 7 çıkmış 🥰🥰🥰
hyena Kuppraa valla hepsi olur ben bir erken bi kaset yapmıştım aynı sizinki gibi çıkmıştı beta 80 küsürlerdeydi
tugbaugur Kuppraa yaa çok sevindim hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza 🥰 bat 4 sabah ben de yapacağım hayırlı haberler alabilirim siz gibi inşallah 💕
Bir1kelebek Kuppraa ay hayırla sağlıkla kavuşun inşallah ilk gebelik mi bide ne kadar süredir istiyordunuz ayrıyetten gebe kalmak için yaptığınız herhangi bir şey oldu mu