Kuppraa momysss Benimde bat 3 haziran ama dayanamayıp bugün test yaptım 😬 silik gibi çıktı ama bilmiyorum
Yusufunannesi_ momysss bat 5, yumurtlama 22 Mayıs olması gerekiyordu ama 24 Mayıs oldu, bugün predictor yaptım dayanamadım ama çıkmadı tabi erken de daha 🤣
Ftmn123- Yusufunannesi_ Benimkide bat 2 Haziran ve daha adet olmadım Nisan ayında hep ilişki oldu ve 28 Mayıs’ta 2 damla lekelenme oldu.
Ftmn123- Yusufunannesi_ Ama abla Nisan ayında hep ilişki oldu ve daha sonra olmadı bilmiyorum ki valla