Siyahbeyaz_ Rabbim herkese nasıl etsin inşallah post açılan heryerdeyim😂😂🙈 https://hizliresim.com/kp1fhdo 5 Haziran korunuyorduk ama yumurtlama gününde korunmadik yalancı değildir inşallah🙏🏼
Salise2 Siyahbeyaz_ evet görünüyor :) ben de 3 gün önce yaptım aynı böyle silik bi çizgi gördüm. Bat yarın ama şimdi telrar test yaptım negatif :(
nuseyildi Bat 9 Geçen ay 10 gün kala test yapmaya başlamıştım bu ay sabırla bekliyorum. 6 gün kala başlarım 😅
Allahneverdiysee Eslem2112 çıkmadı canım ya bi daha pazartesiye artık . Sakim yazıyorum ama içten içe çıldırıyorum.
Tulaysavas1995 Allahneverdiysee anladım bende prodoctor yaptım artmed de ikitabe yaptım ona pek güvenmedim için awox sipariş ettim hemen silik çıktı bende de adetim 5 Haziran artmed hariç diğerlerinde hep gözle görürler şekilde vardı bugün anında hemen iki Çizgi çıktı
Tulaysavas1995 Allahneverdiysee bence yarın awox alın hemen sonuçlar çıkana kadar emin olun varsa çıkar hemen
Tulaysavas1995 Allahneverdiysee artmed de vardı silik çizgi ama güvenemedim gene de ona o yüzden awox iyi diyorlar doğru sonuç veriyormuş
Allahneverdiysee Eslem2112 gebelik olmadığını biliyorum aslında o yüzden gitmiyorum . Yine de içimde bir şüphe var acaba mı diye . Elim kolum bağlı yarın ilk idrarla test yapacağım bakalım ne çıkacak
Zeynep321s momysss Adetime 6 gün kaldı .test ismi vedexa .yalanci pozitif olabilir mi .hala şok icerisindeyim 🥰