momysss İdrar testi yapan pozitif yada negatif görenlerrrr. Bi yazında ona göre yapalım🥲 bu arada yumurtlama tarihinizi biliyor musunuz
Allahneverdiysee momysss benim iki test silik biri negatif çıktı kan verdim 2 günü geçti hal çıkmadı sonuç
Allahneverdiysee momysss ama testler çok yanıltıyor burada bunu öğrendim gebelik olduğunu sanmıyorum içim rahat etsin diye kan verdim sonuç çıkmıyor aorun varmış
Hiranur_2180 Benim bat 5 Haziran awox markası 2 tane gebelik testi yaptım pozitif beta verdim 31 çıktı