Annee41 bir kulağınızdan girsin öbür kulağınızdan çıksın hiç ciddiye almayın, bana da göbeğin yok az yedin bebek gelişmedi gibi laflar ettiler, sonra fark ettim ki bu tarz insanların kilolu, zayıf fark etmez herkese bir lafı var, sırf konuşmak için konuşuyorlar. sizden ve bebeğinizden değerli değiller böyle düşünün 🙏🏻🙏🏻