Mor-kelebek Hay Allah razı olsun sizden yaa bu ne güzel bir motive🤲🏻🌺😇
Ayy o cinsiyet zamanıda kesin erkek erkek dediler bana bende o kadar kız istiyordum ki tabi içeride bebiş hissetmesin diye yine dışa vurmuyordum sağlıklı olsunda kız erkek önemli değil diyordum..
İnsanlar bize güzellik sağlık dileyeceklerine birde yine mi kız demeleri kalplerini gösteriyor bu kim olursa olsun..
Erkek kız hiç mühim değil bizlere vatana millete hayırlı evlat olsunlarda gerisi boş, her bebeğin karakteri gelişi ayrı güzel canım hepimiz musmutlu olalım ve ben yine kız olmasına çok sevindim çünküüü kız bebiş delisiyim😇🌺🌺🌺
İlk gebeliğim tatlım ama 1 kez dış gebeliğim var ve inanılmaz zordu, 2 ay yatak döşektim kanamalar o hastane senin bu hastane benim.. Rabbim kötü tecrübelerin hiç birini yaşatmasın bizlere🤲🏻
Hep iyi şeylerle sınanalım🤲🏻🌺🌺🌺🌺
İnşallahhhh hareket edeceği günü iple çekiyorum artık kabuslar görüyorum bebişim gitmiş beni bırakmış diye, o yüzden biran önce hissedeyim ki bu sorunlar geçsin istiyorum canım…
İnşallahh ben gerçekten uyumamaya razıyım 😇🤲🏻🌺