ranabetul Aynen öyle
Benim bir sürü gebe arkadaşım vardı Allah var dönüp birine demedim ki az kilo aldın çok kilo aldın
Hep bebişler nasıl sen nasılsın iyi düşün herşey güzel olacak diye telkin verdim, şimdi benim etrafımdakiler neden böyle hiç anlamıyorum
Birde bir tane dış gebeliğim var diyorum ya Allaha havale ediyorum..