Annee41 ilk gebeliğin heralde canım herkes o kadar boş konuşuyor ki kimseyi memnun edemezsin hiç bir şeyi umursama kim ne derse doğrudur de geç bu formda bile dikkat ettiysen herkes bambaşka gebelik yaşıyor kimi ilk gecede hamile kalıyor kimi aylar sonra. Kiminin bulantısı hiç yok kimisi ilaca rağmen her gün kusuyor. Her gebelik bambaşka sen bebeginin ve hamileligin keyfini çıkar herkesi dinlersen canını sıkarsan olan bebeğine olur onuda üzersin. Benimde nasipse ikinci kızım olacak ama başından beri ikinci erkek gibi muamele yapıyorlar kesin erkek rüyamda gordm ben öyle hissediyorum vs. Kızım olacagini söylediğimde herkes yaa hadi be,valla mi, yine mi kız, neyse 3. Erkek olur diye boş boş konuşuyorlar sanki 10. Çocuğummus gibi bir süre sonra takmamayı öğreniyorsun kimseyi memnun edemezsin. Bebişin artık seni duyuyor hissediyor canın sıkıldıkça onunla konuş karnını sev hareketinide yakında hissedersin hiç merak etme 😇 sonradan o kadar çok hareket edecek ki uyuyamayacaksn bile 🌸