Fatmet As canım
Heh işteeee tamda anlattığınız şeyleri yaşıyorum
Hamileliğin başından beri kasık ağrısı çekiyorum ve sen niye böylesin kimsede görmedim oydu buydu derken zaten yıprandım bide üstüne bu tarz söylemler..
Dediğiniz gibi benimde ilk gebeliğim ve öncesinde 1 dış gebeliğim var ve bunun ne kadar zorlu bir süreç olduğunu bilmelerine rağmen bu yorumlar iyice yoruyor beni..
Bende artık öyle yapacağım bilmiyorum diyip geçeceğim, önemli olan bizler ve bebişlerimiz gerçekten kimseden fayda yok zararlarıda olmasa keşke..
Rabbim bizlere sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin canım🤲🏻🤲🏻🌺🌺