Ynnnn mantıklı , ben sabah geldim muayene oldum. Hazırlıksız tek başıma gelmiştim birde. Doktor bakınca yatışını yapalım dedi . Yatış olunca da çıkamadım eve gidemedim, kayınvalidem eşim eşyaları alıp geldiler. 10 da yatış yaptım ama suni sancıyı 12 de vermeye başladılar, nst de bebeğin kalp atışında sıkıntı olunca hemen çıkardılar oksijen verdiler bana, tansiyonum düştü büyük ihtimalle , sonrasında normalde döndü 2-3 saat sonra tekrar vermeye başladılar