Hellöv kızlar:) sürekli burdaki hikayeleri okuyorum, benimki ne zaman doğacak diye strest oldum. 40+1 olduk ama bebeğim hala gelmiyor. Doktorum suniyle cuma günü deneyelim dedi. Hiç sancı açıklık olmadan suniyle doğum yapan var mı? Nasıl geçti, ne kadar sürdü ?