Psikoanne Ynnnn ya acı eşiğine bağlı bir şey , nst den çıkarınca biraz yürümeye çalışıyorum , uzanınca sancı vs çok oluyor ama dayanılmayacak gibi değil şuan
Z7hra Ynnnn ancak dönebildim. Ben sancıyı çektim çektim gece 2 de nst çok kötü çıktı bebek hem pisini yemişti hemde kordon dolanmıştı acil sezeryan a alındım şimdi durumu biraz iyi ama solunum tedavisi alıyor yoğun bakımda dua edin. Siz n’aptınız ne durumdasınız
Z7hra Psikoanne ne yaptınız ben suni ile sancım başlamıştı akşam 5 den gece 2 ye kadar sancıyı çektim son nst baya kötü çıktı bebek de solunum sıkıntısı olmuştu acil sezeryan a alındım.
Z7hra Ynnnn en son nst ye kadar güzeldi kalp atışı da sancı durumuda en son 2 de çekilen nst de kalbi çok yavaş çıkınca şüphelendi doktorlar direk muayeneye falan başladılar acil sezeryan a aldılar.
Ynnnn Z7hra iyi bari bir şey olmamış en azından sancı nasıldı peki bende şuan hastaneye geldim nts cekiliyorum bana da suni verecekler :(
Esay5060 elifiiik 37 haftamda evi baştan sildim temizledim sabah sancim başladi akşam acil sezeryana alindim 4. Cocuğum 😀🥰