staRmama müslümanım o bez atılmaz siz müslüman olsanız bilirdiniz diye bir ton azarladı bizi ama şu var 40 gün boyunca 3 çuval kakalı bezi evde biriktirmek hangi akıl hangi mantık işi o da ayrı bir kafa onu geçtim dua etsinler ki bebek o pis evde hasta olmamış