sevaldqn1 Forumda görüp de unutmadıklarınız neler? Ben görümcesi ile kocasını yatakta yatarken gören kadının postunu unutamıyorum nedendir bilmem xşlvncpşpnglfğ
Daisyy000 sevaldqn1 Bende alkolik kumarbaz olan ,hem döven hemde aldatan kocasını hala eve bağlamaya çalışan kadının postunu unutamıyorum
KLORAKHANIM sevaldqn1 bende 3 aylık çocuguna ekran veren kadını unutamıyorum gurbette tek büyüten oymuş gibi
myangelson sevaldqn1 yuh kız öyle mi olmuş 🥴 o kadar çok şaşırdığım post olmuştu ki unuttum bebeyle ugrasmaktan kafa ucuslarda 😩
myangelson KLORAKHANIM 3 aylık çocuğa nasıl ekran vermişler ya ben şuan 3 aylık çocuğa televizyon izletmeye kalksam izlemez ki zaten vermem de🥴 yazık günah gerçekten benim eski bir arkadaşım da 4 aylık bebeğine izletiyordu evde iş yapmak için 🤦🏻♀️
1Ali Geçen sene biri vardı, şehir dışındaydı kocasına ulaşamamıştı çok uzun süre en son eve polis yollamıştı. Hiç aklımdan çıkmıyor nedense 😂adamda işten gelmiş yorgun argın uyuyormuş meğer
elmaelmaelma 1Ali aaa o postu okumuştum, sonunu bilmiyordum ya da gördüysem de unutmuşum son kısmını.
1Ali 1_Pandackk ay hatırladın mıı😂 bende polisi falan gönderdim diyince pek inanmadım yasal olarak belli bir saati var sonuçta nasıl göndericek daha 24saat dolmadan
Mor-kelebek sevaldqn1 bende bacağına ballı kaymaklı ekmek yediren eşi utunamadm acaba naptılar sonradan 🤣🤣🤣
Balbebek012 sevaldqn1 bebeğini ayda bir yıkayan bir kadın vardı utanmadan bir de kendini savundu 🤮 Banyoda kakalı bez biriktiren abla 🤮 Unutmak mümkün değil bunları 🤮🤮🤮ikisi yüzünden askı aldım bir de 😅
kahvesever__ sevaldqn1 eskiden çok kaos olurdu hep unutum şimdi de buraya artık çok girmiyorum bir şey oluyorsa bile haberim olmuyor🫡🤣🤣🤣
Balbebek012 kahvesever__ eskiden fenaydı di mi ahhahaha özellikle 2019,2020 filan ben çok gülerdim ya kaos postları çok sık olurdu ahahah 😂😂
Balbebek012 staRmama müslümanım o bez atılmaz siz müslüman olsanız bilirdiniz diye bir ton azarladı bizi ama şu var 40 gün boyunca 3 çuval kakalı bezi evde biriktirmek hangi akıl hangi mantık işi o da ayrı bir kafa onu geçtim dua etsinler ki bebek o pis evde hasta olmamış
1Ali staRmama çok olay olmuştu unutulacak gibi değil kadın ortalığı ayağa kaldırıp sonra saatlerce girmemişti😂