sedefyrs1101 Nymphadoraa 3.çocuk benim 5 bin yatacak sanıyordum doğduğı aylardan sonrayı da hesaplamışlar ocak şubat mart ve nisan ayını da yatırmışlar
48sibel ikibaloglanannesi bence mayısı yatirmamislar daha 3 ocakta dogum yaptım ben ocak için 1100 diğer 3 ay için 1500 yatmış banada
48sibel Kızlar bende 3 ocakta dogum yaptım 3 ay 1500 tl 1 ay 1100 tl yatmış 400 lirayı nerden kesmişler anlamadım:))
Alimelek 48sibel Bende girdim ama e devletten çocuk kaydınız bulunamamıştır diyor onu nasıl yaptınız acaba
ikibaloglanannesi 48sibel bankada önümdeki kadın 15 bin aldı geriye dönük olarak. Benim de büyük ihtimalle Mayıs Haziran bir yatar herhalde
48sibel Nymphadoraa evet onu e devletten ptt sahis odemeleri olarak girince hesabınıza aktarma yapabiliyosunux