Ddm28 Bende şimdi sistemden kontrol ettim ikinci kızım 31 ocakta doğdu 6000 yatırmışlar henüz çekmeye gidemedim ☺️
sedefyrs1101 Paralar halkbanktan TC kimlik ile alınacakmış o şekilde bi mesaj geldi ama benim sistemde hala devam ediyor yazıyor 144 ü aradım hala devam ediyor yazıyorsa ödemeniz haziran ayına kalmıştır dediler
Nymphadoraa sedefyrs1101 uygulamadan baktınız mı ? E devlettekimde devam ediyor yazıyor ama uygulamada yattıysa gözüküyor
Ddm28 Bu arada şimdi sistemden kontrol ettim ödeme yapıldığı halde sistemde devam ediyor diyor sanırım sistemsel bir problem ☺️
sedefyrs1101 Nymphadoraa Evet şimdi baktım uygulamada yatmış gözüküyor ama 20 bin olarak gözüküyor doğru mu acaba doğumun ocakta oldu
Ddm28 Zeyzeyy- ilköğretmenim ailem diye bir uygulamadan ☺️ çocukları ekledim sonrasında altta çocuklar bölümü var orda en son doğan çocuğumu tıklayınca ödeme bilgileri diyor onu seçtim gösterdi birkaç saat önce ödeme yoktu ama şimdi gözüküyor ☺️
Nymphadoraa Zeyzeyy- ilköğretmenim ailem Diye bi uygulama. Ama mesaj geliyor size neden gelmedi. Kabul mü edilmedi acaba 😐
Selim25 Şimdi uygulamadan baktım. Oğlum mart doğumlu. 3000 yatmış. Öğretmenim arkadaşlar. Yani memurlara yatmıyor sözü doğru değilmiş
Selim25 Bir de bir şey soracam. Bundan sonra hep halkbanka gitmemiz mi gerekecek? Ben ilçedeyim burda halkbank yok.
Nymphadoraa sedefyrs1101 çocuk sayısına göre. Benşm martta ikinci çocuğum oldu üç bin yatmış. Sizin kaç çocuk
sedefyrs1101 Şimdi uygulamadan baktım ödeme listesinde 20bin olarak gözüküyor doğru mu kızlar ocakta oldu doğumum
Edailkemomm Nymphadoraa benim de 2 bebeğim var biri 2023 doğumlu 1500 olarak gözüküyor yeni doğan nisanda doğdu
sedefyrs1101 Nymphadoraa 3.çocuk benim 5 bin yatacak sanıyordum doğduğı aylardan sonrayı da hesaplamışlar ocak şubat mart ve nisan ayını da yatırmışlar