Sizi o kadar iyi anlıyorum ki Günde bi paket içerdim sigaradan zevk alırdım. hamile olduğumu öğrenince 3-4 e düşürdüm bırakamadım. 8. Haftada tamamen bıraktım çünkü tiksindim. Her sigarada kustum. Yoksa bende bırakamazdım. Şu an 36. Haftamdayım hala yanımda biri içse canım çeker. Öyle ben hemen bıraktım yok irade meselesi diyenlere takılma lütfen. Bu meret bırakılmıyor. Üstünden seneler de geçse insanın canı çekiyor. Sen dayanabildiğin kadar bence. Kimse senin evladını senden daha iyi düşünemez. Hiç kolay bi süreç değil. Rabbim sabır versin.