bhintkumasi canım öncelikle düşünce yapını değiştirmen gerekiyor bu iş slim grey ile olucak bir iş değil bu sadece senin kendi beynin seni rahatlatmak için,nikotini düşürdüm nasılsa bir şey olmaz diyerek seni kandırması. Ben hamile olmadan 2 ay önce bıraktım zaten 3 ay çok problemli geçiyor resmen kendi iradenle savaşıyorsun. Hamile olduğumu öğrenene kadar 2 ay geçmişti hala beynimin bir köşesinde bir açıklık olsun da sigara içeyim diyordum bu sırada hamile değilim bu arada. Tabi bu süreçte alışkanlıklarımı değiştirmeye başladım. Sigarayı bırakmayı istediğim için bu duruma adepte olmaya başladım. Bu arada iyi bir haber vereyim eğer 10 gün içmezsen o sigaradan zaten zevk almayacaksın, o nikotinin verdiği rahatlığı ve hazzı almayacaksın üstelik iradeni düşürüp vicdan azabı çekiceksin çünkü döngüye tekrar başlayacaksın. Bebekle ilgili konuya girmedim bile bir anne adayı olarak sen kendini o konuda yeteri kadar suçlayıp üzmüşsündür. Ama ben bebeklerimi öğrendikten sonra onlara bunu yapamayacağımı düşünerek daha da uzaklaştım. Yapılmayacakmış gibi imkansız gibi geliyor aslında kulağa ama o kadar basitki aslında. Sadece kendine inan başarılı olman dileğiyle