Esra7288 bebeğin esi asagida bugun ağrım var diye koşa koşa gittim bebeğin esi iki hafta önce de aynı idi şimdi de büyük bi ihtimal öyle kalacak 27+5 im suanda kilosu suyu yerinde kalpte parlaklık ve esi öyle diye down sendromlu olabilir dendi ama bu bi ihtimal sanırım herkese diyorlarmış özele gittim hayır böyle bor şey yok dendi ama yine de kurt düştü içime
Doğana kadar rahat yok hamileliğim de de tekim eşim daha büyük sikintilad ile uğraşıyor stres ve unutulmayacak bi hamilelik oluyor e kaynana faktörü de var tek tesellim bu diyorum ama her içmem de hayır bunu yapmamalıyım diyoyorjm vicdanım yiyor bitiriyor beni o yüzden buraya gelip bakıyorum bazen