Nur67 Bu nasıl bir üslup !! Aşırı sinir oldum, zaten yıpratıcı bir süreç.. Nasıl tedavi iptal olabilir!! Ben iğneyi 10 gün kullandım ya 10.günde yumurtalarımı kontrol ettiler. 4 günde yumurta büyür mü hiç!!! Tedaviyi yanlış başlatmış bence kabakta sende patlamış.. şikayet et böyle birşey olamaz. O ilaçları sakla birgün lazım olur ne demek ya doktor mu bunu diyen!! Güzelce de söylenebilir, hiç açıklama bile yapmaya yüzü yokmuş sana demekki birşeyler çeviriyor. Hiç üzülme bu kesinlikle seninle alakalı bir durum değil canım doktorda bi şüpheci tavır var, tedaviyi erteleme daha 4 gün olmuş zaten diğer aylarda devam edersin ama KESİNLİKLE BAŞKA DOKTORDA 😠😠 Ben inanıyorum çok güzel sonuçlanacak ❤️ Canını sıkma, ümidini kaybetme.. uzun bi ara verme ❤️