Nur67
Aynı durumdayız diyebilirim ve benzer şeyleri yaşamışız. Şükür sizin başınıza benim ki gelmemiş kist operasyonu vs. Ben 33 yaşındayım benim bir kızım var 10 yaşında ikinci için çabalıyordum ben 2.5 sene oldu gebe kalamadım kızıma hemen kalmıştım
Mersin’deki doktor eğer Ahmet hoca ise geçen sene Amh 0,03 kez kendisine bi şekilde zar zor ulaştım whatsaptan mesaj attım ama cevap olarak maalesef tüp bebekle bile ihtimal çok düşük yazmıştı hiç oralı olmadı gelin filan demedi yoksa gidecektim. Numarasını filan sildim bende ama 1-2 kere 001 ile sayfasında gebe kalanlara da denk geldim