Çok üzgünüm bu durumu nasıl aşacağımı bilmiyorum. Tüp bebek tedavisine başlamıştık 4 gün iğne vuruldum kontrole gittiğimde yumurtalarda gelişme olmadığı içim tedavimi iptal ettiler. İğne ilaçlar hepsi kaldı pat diye doktor yüzüme iptal oldu dedi iğne ilaçları sakla bi gün lazım olur dedi. Çok üzüldüm dün iptal oldu çok tuhaf duygular yaşıyorum.. bir süre beynimden çıkarıp sadece kafamı toparlamak istiyorum.