Eeliiff2 12-95 olunca gideyim mi sence? İdrarımda pozitif eser cıktı cok bas ağrısı çekiyordum doktorum bana özel devlet kontrol dahil göz önünde ısık cakmaları ani şişlik özellikle yüzde ve elde tansiyon asırı yükselmesi ile olan bi durum dedi bi kaç yerde de idrarda köpük gibi belirtiler gördüm tansiyonum yükselsede sadece bas ağrım olduğu için gitmedim gebelik zehirlenmeside olsa ileri tansiyon ve dediğim belirtiler olmadıgı sürece bi problem yok diye anladım doktorların konuşmasından bekliyorum bende oyuzden