Yüksek tansiyonu ihmal etmeyin mutlaka tansiyon yüksekliğinde hastaneye gidin hemen 29. Haftada aniden ödemlerim oluştu tansiyon yüksekliğim çıktı ilaç kullanmaya başladım idrarda protein kaçağım çıktı gebelik zehirlenmesi yaşıyordum aslında evde takip ediyordum sürekli tansiyonumu hep sınırda çıkıyordu 14/9 da bazen 13/7 13/8 oluyordu bebeğimin gelişimi kan akışı normal dedi doktor ama belkide hastaneye yatırsaydı bebeğimi kaybetmicektim 31+3 de kalbinin durduğunu öğrendik 😭